Z Biletem

Zwrot biletu

Zasady zwrotu biletów okresowych różnią się w zależności od miasta i przepisów lokalnych. Również w związku z epidemią koronawirusa COVID-19.
Wybierz z listy poniżej miasto które Cię interesuje aby zobaczyć szczegółowe informacje.

Wybierz miasto aby zobaczyć szczegółowe informacje dotyczące zwrotu w Twoim mieście:
Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
Zasady zwrotu biletów w Inowrocławiu pozostają bez zmian. Bilet MPK Inowrocław możesz zwrócić wyłącznie przed rozpoczęciem terminu jego obowiązywania. W innych przypadkach konieczny jest kontakt z MPK Inowrocław i każda sytuacja będzie rozpatrywana indywidualnie.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy MPK Inowrocław zakupiony na www.zbiletem.pl? Bilet MPK Inowrocław możesz zwrócić wyłącznie przed rozpoczęciem terminu jego obowiązywania.
Gdzie mogę zwrócić bilet? Bilet możesz zwrócić w Punkcie Obsługi – kasa MPK nr 1, przy ul. Ks. P. Wawrzyniaka 33 w godzinach otwarcia kasy, a więc od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 14.30 (we wtorki do godziny 16.15).
Jak wygląda procedura zwrotu biletu? Aby zwrócić bilet konieczne jest okazanie Potwierdzenia zakupu biletu. Potwierdzenie wysyłamy zawsze po kupnie biletu, na adres e-mail podany podczas zakupu. Konieczne może być też wypełnienie krótkiego formularza zwrotu.
Czy pobierana jest dodatkowa opłata za zwrot biletu? Dodatkowa opłata może zostać naliczona, lub potrącona ze zwracanej kwoty, zgodnie z przepisami MPK Inowrocław.
Jak odbywa się zwrot pieniędzy za bilet? Środki zostaną zwrócone za pośrednictwem PayU, na ten sam rachunek bankowy z którego dokonana była płatność za bilet lub na konto karty kredytowej z której zrealizowano płatność. Jeżeli karta w międzyczasie straciła ważność, konieczna będzie dodatkowa procedura.
Jak szybko pieniądze zostaną mi zwrócone? Zwrot środków może potrwać maksymalnie 5 dni roboczych, choć w praktyce z reguły realizowany jest szybciej.
Gdzie szukać dodatkowych informacji? Dodatkowe informacje o przepisach obowiązujących w MPK Inowrocław znajdziesz w dokumecie Regulamin przewozu osób i bagażu oraz Przepisy porządkowe na stronie www.mpk.inowroclaw.pl . Możesz też skontaktować się z nami 24 godziny na dobę za pomocą formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl.
Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
W związku z pandemią koronawirusa COVID-19, od 23 marca 2020 istnieje możliwość przesunięcia terminu ważności biletu okresowego. Możesz zawiesić swój bilet wypełniając krótki formularz na naszej stronie. Później możesz odwiesić bilet poprzez formularz na tej stronie. Bilet możesz zawiesić tylko raz i odwiesić go w dowolnej chwili. Zasady zwrotu biletów pozostają bez zmian i opisane są poniżej.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy MPK Łódź zakupiony na www.zbiletem.pl? Tak, możesz zwrócić łódzki bilet okresowy, jednak zgodnie z Uchwałą Rady Miasta, i przepisami MPK-Łódź Sp. z o.o., bilet którego termin ważności się rozpoczął, może być zwrócony najpóźniej na 14 dni do końca ważności terminu biletu. Za zwrot biletu naliczana jest opłata. W praktyce jest to potrącenie kwoty równej 10% wartości biletu.
Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje? Napisz do nas na kontakt@zbiletem.pl i opisz sytuację a my w odpowiedzi poinformujemy Cię co zrobić. Informacje o cenach, ulgach oraz regulamin znajdziesz na stronie internetowej MPK Łódź. Tutaj znajduje się cennik a tutaj Przepisy taryfowe.
Jak wygląda procedura zwrotu biletu? Napisz do nas e-mail na kontakt@zbiletem.pl. W odpowiedzi otrzymasz informację, a jeśli zwrot będzie realizowany, pieniądze wrócą na rachunek z którego bilet został kupiony.
Czy pobierana jest opłata za zwrotu biletu? Tak, zgodnie z Uchwałą Rady Miasta Łodzi, i przepisami MPK-Łódź Sp. z o.o., za zwrot biletu naliczana jest opłata. W praktyce jest to potrącenie kwoty równej 10% wartości biletu. Jeśli chcesz zwrócić bilet którego termin ważności już się rozpoczął, wtedy kwota zwrotu obliczana jest proporcjonalnie, za niewykorzystane dni ważności biletu, i od tej kwoty potrącane jest 10%.
Jak szybko pieniądze zostaną mi zwrócone? Pieniądze powiny trafić na Twoje konto w ciągu kilku dni. Z reguły w ciągu 2 do 3 dni roboczych. Bilet zostanie anulowany.
Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
W związku z pandemią koronawirusa COVID-19 istnieje możliwość zawieszenia biletu okresowego. Możesz zawiesić swój bilet wypełniając krótki formularz na naszej stronie. Później możesz odwiesić bilet a jego ważność zostanie przedłużona odpowiednio. Bilet możesz zawiesić tylko raz i odwiesić go w dowolnej chwili.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy Gminy Miasta Włocławek zakupiony na www.zbiletem.pl? Zwrot biletu obowiązującego we Włocławku rozpatrywany jest za każdym razem indywidualnie przez emitenta biletu, a więc Gminę lub przez MPK Włocławek. Jeżeli chcesz zwrócić bilet okresowy kupiony w systemie zbiletem, skontaktuj się z nami mailowo na adres kontakt@zbiletem.pl, a my przekażemy Ci dalsze informacje.
Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje? Przepisy dotyczące funkcjonowania publicznego transportu zbiorowego we Włocławku określa Regulamin przewozu osób i bagażu oraz Uchwała Nr XLIV/89/2014 Rady Miasta Włocławek z dnia 8 września 2014 r. Dodatkowe informacje możesz znaleźć na stronie internetowej www.mpk.com.pl. Możesz też skontaktować się z nami mailowo 24 godziny na dobę za pomocą formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl.
Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
W związku z pandemią koronawirusa COVID-19 istnieje możliwość zwrotu kwoty za niewykorzystane bilety 90-dniowe, 180-dniowe oraz semestralne zakupione do dnia 17 października 2020r. Wnioski można przesyłać do ZTM mailowo lub pocztą tradycyjną do dnia 30 listopada 2020. Wzór wniosku i szczegółowe informacje dostępne są na stronie: https://ztm.rzeszow.pl/mozliwosc-zwrotu-kwoty-za-niewykorzystany-bilet-okresowy-zakupiony-do-dnia-17-pazdziernika-br/
Czy mogę zwrócić bilet okresowy ZTM Rzeszów zakupiony na www.zbiletem.pl? Zwrot biletu ZTM Rzeszów jest możliwy w uzasadnionych przypadkach, i jest każdorazowo rozpatrywany przez Zarząd Transportu Miejksiego w Rzeszowie.
Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje? Dodatkowe informacje dotyczące zwrotu biletów można uzyskać w siedzibie ZTM w Rzeszowie. Dane kontaktowe oraz informacje znajdują się na stronie internetowej www.ztm.erzeszow.pl. Przepisy dotyczace funkcjonowania transportu publicznego w Rzeszowie znajdują się tutaj. możesz też skontaktować się z nami 24 godziny na dobę rmularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl. Odpowiemy na twój email.
Jak wygląda procedura zwrotu biletu? Skontaktuj się z nami lub z Zarządem Transportu Miejskiego w Rzeszowie

ul. Trembeckiego 3
35-234 Rzeszów
tel. 17 866 03 83 (sekretariat)
email: ztm@ztm.erzeszow.pl
Czy mogę zwrócić bilet okresowy MZK Nysa zakupiony na www.zbiletem.pl? Zwrot biletu MZK Nysa rozpatrywany jest za każdym razem indywidualnie przez przewoźnika. Jeżeli chcesz zwrócić zakupiony bilet okresowy, skontaktuj się z MZK w Nysie. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie www.mzk.nysa.pl.
Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje? Przepisy taryfowe określa UCHWAŁA NR X/133/15 Rady Miejskiej w Nysie. Przepisy przewozowe określa Regulamin MZK w Nysie. Możesz też skontaktować się z nami 24 godziny na dobę za pomocą formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl. Odpowiemy na Twój email. .
Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
Zasady zwrotu biletów w Tomaszowie Mazowieckim pozostają bez zmian. Będziemy informować tutaj o zmianach jeśli organizator transportu wprowadzi nowe zasady w związku z epidemią.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy MZK Tomaszów Mazowiecki zakupiony na www.zbiletem.pl?

Zwrot biletu obowiązującego w MZK w Tomaszowie Mazowieckim rozpatrywany jest za każdym razem indywidualnie. Co do zasady, MZK w Tomaszowie Maz. Sp. z o.o. nie umożliwia zwrotu biletów okresowych. Jeżeli jednak w systemie zbiletem.pl otrzymasz bilet inny od tego który został zamówiony skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego na stronie zbiletem.pl a my bezzwłocznie zbadamy sprawę i w uzasadnionych przypadkach zwrócimy Ci pieniądze. Ważne, abyś zwrócił się do nas przed rozpoczęciem terminu ważności biletu, ponieważ tylko wtedy będziemy mogli zrealizować zwrot.

Inne przypadki losowe które mogą dotyczyć posiadacza biletu będą rozpatrywane przez emitenta biletu - MZK w Tomaszowie Maz. Sp. z o.o. indywidualnie. W takich przypadkach skontaktuj się z MZK w Tomaszowie Mazowieckim. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie www.mzktomaszow.pl.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Dodatkowe informacje uzyskasz w MZK w Tomaszowie Mazowieckim. Dane kontaktowe znajdziesz na http://www.mzktomaszow.pl/kontakt/.

Możesz też skontaktować się z nami 24 godziny na dobę za pomocą formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl. Odpowiemy na Twój email.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przepisów porządkowych MZK w Tomaszowie Maz. sp. z o.o. kliknij tutaj.

Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
Zasady zwrotu biletów w Zduńskiej Woli pozostają bez zmian. Będziemy informować tutaj o zmianach jeśli organizator transportu wprowadzi nowe zasady w związku zepidemią.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy MZK Zduńska Wola zakupiony na www.zbiletem.pl?

Zwrotu biletu MPK Zduńska Wola możesz dokonać tylko przed rozpoczęciem terminu jego ważnosci, a więc najpóźniej dzień przed pierwszym dniem miesiąca na który bilet miesięczny został wykupiony. Jeżeli z jakiegoś powodu w systemie zbiletem.pl otrzymasz bilet inny od tego który został kupiony skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego na stronie zbiletem.pl a my bezzwłocznie zbadamy sprawę i w uzasadnionych przypadkach zwrócimy Ci pieniądze.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Możesz skontaktować się z nami 24 godziny na dobę za pomocą formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl. Odpowiemy na Twój email. Dodatkowe informacje uzyskasz też w MPK Zduńska Wola. Dane kontaktowe znajdziesz na http://www.mpk.zdunskawola.net/kontakt.php

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przepisów porządkowych MPK Zduńska Wola Sp. z o.o. kliknij tutaj.

Gdzie mogę zwrócić bilet?

Napisz do nas na adres kontakt@zbiletem.pl podając numer zakupionego biletu oraz imię i nazwisko pasażera. Numer biletu znajdziesz na bilecie u dołu ekranu lub na mailowym potwierdzeniu zakupu.

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Skontakuj się z nami. My zbadamy sprawę i skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku godzin.

Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
W Skierniewicach, w związku z sytuacją epidemiologiczną koronawirusa COVID-19, informujemy, że okres ważności biletów okresowych papierowych i elektronicznych nabytych w: Kasie Głównej MZK , Kasie Urzędu Miasta Skierniewice oraz na stronie www.zbiletem.pl przez młodzież szkolną i studentów o nominałach: *Ulgowy 46 zł, *ulgowy 50% 36 zł, *ulgowy SR+ 23 zł ,*ulgowy 50% SR+ 18 zł, będzie podlegał przedłużeniu o ilość niewykorzystanych dni w okresie zawieszenia zajęć dydaktycznych w placówkach oświatowych. Bilety o podanych nominałach które były ważne na dzień 16 marca 2020 zostaną przedłużone automatycznie po przywróceniu działalności placówek oświatowych.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy MPK Skierniewice na www.zbiletem.pl?

Możesz zwrócić bilet MZK Skierniewice przed rozpoczęciem terminu jego ważności bez żadnych dodatkowych opłat. Po rozpoczęciu terminu ważności biletu możesz go zwrócić najpóźniej do 10 dnia jego obowiązywania włącznie. W tym przypadku kwota zwrotu zostanie pomniejszona proporcjonalnie o odpowiednią część wartości biletu oraz opłatę manipulacyjną w wysokości 7 zł. Inne przypadki losowe które mogą dotyczyć posiadacza biletu będą rozpatrywane przez MZK w Skerniewicach indywidualnie. W takich przypadkach skontaktuj się z MZK w Skierniewicach lub z nami. Jeżeli natomiast otrzymasz bilet inny od tego który został zamówiony skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego na stronie zbiletem.pl a my bezzwłocznie zbadamy sprawę i w uzasadnionych przypadkach zwrócimy Ci pieniądze.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Możesz skontaktować się z nami 24 godziny na dobę za pomocą formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl. Odpowiemy na Twój email. Dodatkowe informacje uzyskasz też w MZK Skierniewice. Dane kontaktowe znajdziesz na http://www.mzkskierniewice.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=10&Itemid=116

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przepisów porządkowych mzk sp. z o.o. w skierniewicach kliknij tutaj.

Gdzie mogę zwrócić bilet?

Napisz do nas na adres kontakt@zbiletem.pl podając numer zakupionego biletu oraz imię i nazwisko pasażera. Numer biletu znajdziesz na bilecie u dołu ekranu lub na mailowym potwierdzeniu zakupu.

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Skontakuj się z nami. My zbadamy sprawę i skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku godzin. Pieniądze zwrócimy Ci na to samo konto (lub na rachunek karty) z którego dokonana była płatność za bilet za pośrednictwem PayU.

Czy pobierana jest dodatkowa opłata za zwrot biletu?

Jeżeil zwracasz bilet po rozpoczęciu terminu jego ważności to tak. Opłata manipulacyjna wynosi 7 zł. Wartość zwrotu zostanie również pomniejszona proporcjonalnie o wartość wykorzystanych dni ważności biletu.

Jak szybko pieniądze zostaną mi zwrócone?

Zwrot środków może potrwać maksymalnie 5 dni roboczych, choć w praktyce z reguły realizowany jest szybciej.

Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
Zasady zwrotu biletów w Rybniku pozostają bez zmian. Będziemy informować tutaj o zmianach jeśli organizator transportu wprowadzi nowe zasady w związku z epidemią.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy ZTZ Rybnik na www.zbiletem.pl?

Zarząd Transportu Zbiorowego w Rybniku nie umożliwia zwrotu biletów okresowych. Jeżeli zastniała sytuacja losowa, która uniemożliwia korzystanie z biletu, skontaktuj się z Zarządem Transportu Zbiorowego w Rybniku. Takie przypadki będą rozpatrywane indywidualnie. eżeli bilet otrzymany po zakupie nie jest zgodny z Twoim zamówieniem, prosimy skontatuj się z nami za pomocą formularza lub bezpośrednio na adres kontakt@zbiletem.pl

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Więcej informacji znajdziesz na www.ztz.rybnik.pl oraz na naszej stronie w zakładce najczęściej zadawane pytania. W razie jakichkolwiek pytań, zawsze możesz skontaktować się z nami mailowo za pomocą formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl, lub telefonicznie od poniedziałku do piątku między godziną 9. a 17. Chętnie pomożemy. Tutaj znajduje się cennik oraz regulamin przewozu. Zapraszamy.

Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
Zasady zwrotu biletów w Gnieźnie pozostają bez zmian. Będziemy informować tutaj o zmianach jeśli organizator transportu wprowadzi nowe zasady w związku z epidemią.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy MPK Gniezno na www.zbiletem.pl?

MPK Gniezno, co do zasady, nie dopuszcza możliwości zwrotu biletów okresowych. Jeżeli zastniała sytuacja losowa, która uniemożliwia korzystanie z biletu, prosimy kontaktować się z MPK Gniezno. Takie przypadki będą rozpatrywane indywidualnie.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

W przypadku pytań polecamy zajrzeć do sekcji Pytania i odpowiedzi na tej stronie. Zawsze możesz też skontaktować się z nami mailowo przez formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl. Na stronie internetowej www.mpk.gniezno.pl znajdziesz też wszystkie niezbędne informacje dotyczące komunikacji miejskiej w Gnieźnie oraz biletów. Tutaj znajduje się cennik oraz regulamin przewozu. Zapraszamy.

Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
Zasady zwrotu biletów w Tarnowie pozostają bez zmian. Będziemy informować tutaj o zmianach jeśli organizator transportu wprowadzi nowe zasady w związku z epidemią.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy ZDiK Tarnów zakupiony na www.zbiletem.pl?

Możesz zwrócić bilet okresowy Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie przed rozpoczęciem terminu ważności biletu. W pozostałych przypadkach, po rozpoczęciu terminu ważności biletu, organizator rozstrzyga zasadność zwrotu indywidualnie.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Napisz do nas na kontakt@zbiletem.pl i opisz sytuację a my w odpowiedzi poinformujemy Cię co zrobić. Informacje o cenach, ulgach oraz regulamin znajdziesz na stronie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie. Tutaj znajduje się cennik, a tutaj Regulamin.

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Napisz do nas e-mail na kontakt@zbiletem.pl. W odpowiedzi otrzymasz informację, a jeśli zwrot będzie realizowany, pieniądze wrócą na rachunek z którego bilet został kupiony.

Czy pobierana jest dodatkowa opłata za zwrot biletu?

Dla zwrotów realizowanych przed rozpoczęciem terminu ważności biletu nie pobieramy dodatkowej opłaty.

Jak szybko pieniądze zostaną mi zwrócone?

Pieniądze powiny trafić na Twoje konto w ciągu kilku dni od pozytywnego rozpatrzenia zwrotu. Z reguły w ciągu 2 do 3 dni roboczych.

Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
W związku z pandemią koronawirusa COVID-19 istnieje możliwość zawieszenia biletu okresowego. Możesz zawiesić swój bilet wypełniając krótki formularz na naszej stronie. Później możesz odwiesić bilet poprzez formularz na tej stronie. Ważność biletu zostanie odpowiednio przedłużona. Bilet możesz zawiesić tylko raz i odwiesić go w dowolnej chwili. Jednocześnie nie wprowadzono nowych zasad dotyczących zwrotu biletów i obowiązują dotychczasowe przepisy. W Legnicy nie umożliwia się zwrotu biletów okresowych.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy MPK Legnica na www.zbiletem.pl?

MPK w Legnicy, co do zasady, nie dopuszcza możliwości zwrotu biletów okresowych. Jeżeli zastniała sytuacja losowa, która uniemożliwia korzystanie z biletu, prosimy kontaktować się z nami lub MPK w Legnicy. Takie przypadki będą rozpatrywane indywidualnie.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

W przypadku pytań polecamy zajrzeć do sekcji Pytania i odpowiedzi na tej stronie. Zawsze możesz też skontaktować się z nami mailowo przez formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl. Na stronie internetowej www.mpk.legnica.pl znajdziesz też wszystkie niezbędne informacje dotyczące komunikacji miejskiej w Legnicy oraz biletów. Tutaj znajduje się cennik oraz regulamin przewozu. zapraszamy

Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
W związku z pandemią koronawirusa COVID-19, zgodnie z decyzją Zarządu Infrastruktuty, w Słupsku możesz zawiesić swój bilet okresowy imienny, kupiony przed 23 marca 2020, od dnia w którym nie korzystasz z biletu, jednak nie wcześniej niż od 16 marca 2020. Bilet możesz zawiesić tylko raz i odwiesić go w dowolnej chwili. Zakupu biletów od 24 marca 2020 roku Klienci dokonują na własną odpowiedzialność i ryzyko finansowe. Nie można zwrócić biletu okresowego którego termin ważności już się rozpoczął. Można zwrócić bilet przed terminem rozpoczęcia jego ważności, i w takim przypadku prosimy o e-mail na adres kontakt@zbiletem.pl z danymi biletu.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy ZiM Słupsk na www.zbiletem.pl?

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, zgodnie z obowiązującą Uchwałą, nie umożliwia zwrotu biletów okresowych. W sytuacjach losowych, prosimy o kontakt z ZiM w Słupsku lub z nami, również w przypadku kiedy otrzymany bilet nie jest zgodny z Twoim zamówieniem, za pomocą tego formularza lub na dares kontakt@zbiletem.pl.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

W przypadku pytań polecamy zajrzeć do sekcji Pytania i odpowiedzi na tej stronie. Zawsze możesz też skontaktować się z nami mailowo przez formularz lub na adres kontakt@zbiletem.pl. Na stronie internetowej www.zimslupsk.com znajdziesz też wszystkie niezbędne informacje dotyczące komunikacji miejskiej w Słupsku oraz biletów. Tutaj znajduje się Cennik oraz regulamin przewozu. Zapraszamy

Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
Bilety okresowe imienne ZKM Zawiercie, które były ważne w dniu 16 marca 2020, dla osób które ze względu na ograniczenia działalności placówek oświatowych czy innych instytucji i zakładów nie korzystały z komunikacji miejskiej, mają zostać odpowiednio przedłużone. Zasady zwrotu biletów okresowych pozostają bez zmian.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy ZKM Zawiercie na www.zbiletem.pl?

ZKM Zawiercie dopuszcza zwrot biletów okresowych w terminie do 5 dni od daty początkowej biletu za opłatą manipulacyjną w wysokości 15 zł. Zwracana kwota zostanie potrącona zatem proporcjonalnie o kwotę za wykorzystane dni oraz 15 zł opłaty manipulacyjnej. Jeżeli zakupiony otrzymany bilet nie jest zgodny z Twoim zakupem skontaktuj się z nami mailowo na adres kontakt@zbiletem.pl. Sprawdzimy Twój zakup i w uzasadnionych przypadkach zwrócimy Ci pieniądze. Pozostałe, indywidualne przypadki losowe będą każdorazowo rozpatrywane przez Zarząd ZKM Zawiercie.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Możesz skontaktować się z nami 24 godziny na dobę za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając e-mail na adres kontakt@zbiletem.pl. Odpowiemy na Twój email. Dodatkowe informacje uzyskasz też w ZKM Zawiercie. Dane kontaktowe znajdziesz na http://www.zkm-zawiercie.com.pl/kategorie/kontakt Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przepisów porządkowych ZKM Zawiercie kliknij tutaj

Gdzie mogę zwrócić bilet?

Napisz do nas na adres kontakt@zbiletem.pl podając numer zakupionego biletu oraz imię i nazwisko pasażera. Numer biletu znajdziesz na bilecie u dołu ekranu lub na mailowym potwierdzeniu zakupu. Zawsze możesz skorzystać z formularza kontaktowego na stronie zbiletem.pl

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Skontaktuj się z nami. My zbadamy sprawę i skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku godzin. Pieniądze zwrócimy Ci na to samo konto (lub na rachunek karty) z którego dokonana była płatność za bilet za pośrednictwem PayU.

Czy pobierana jest dodatkowa opłata za zwrot biletu?

Tak. Przy dopuszczalnym zwrocie biletu, a więc do 5 dni od daty początkowej biletu, zwracana kwota zostanie proporcjonalnie pomniejszona o kwotę za wykorzystane dni ważności biletu, oraz 15 zł opłaty manipulacyjnej zgodnie z regulaminem ZKM Zawiercie.

Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
Jeśli masz wykupiony bilet na kwiecień, i w związku z epidemią nie będziesz z niego korzystać, możesz zwrócić bilet. Napisz na kontakt@zbiletem.pl a my zwrócimy Ci pieniądze na rachunek z którego realizowana była płatność. Pozostałe bilety przewoźnika Minibus Karczew nie podlegają zwrotowi.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy MiniBus na www.zbiletem.pl?

MiniBus komunikacja prywatna, co do zasady, nie dopuszcza możliwości zwrotu biletów okresowych. Jeżeli zastniała sytuacja losowa, która uniemożliwia korzystanie z biletu, prosimy kontaktować się z nami lub z przewoźnikiem MiniBus. Takie przypadki będą rozpatrywane indywidualnie. Jeśli masz jakiś problem z zakupionym biletem, lub z transakcją, napisz do nas e-mail korzystając z formularza kontaktowego.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Możesz skontaktować się z nami 24 godziny na dobę za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając e-mail na adres kontakt@zbiletem.pl. Odpowiemy na Twój email. Dodatkowe informacje uzyskasz też u przewoźnika. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie internetowej http://minibus.com.pl/kontakt. Informacje o cenach biletów znajdziesz tutaj a regulamin przewozów tutaj tutaj.

Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
Zasady zwrotu biletów w Kaliszu pozostają bez zmian. Będziemy informować tutaj o zmianach jeśli organizator transportu wprowadzi nowe zasady w związku z epidemią.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy KLA Kalisz na www.zbiletem.pl?

Zwrotu biletu Kaliskich Linii Autobsowych możesz dokonać tylko przed rozpoczęciem terminu jego ważnosci, a więc najpóźniej dzień przed pierwszym dniem obowiązywania daty ważności biletu. Jeżeli z jakiegoś powodu w systemie zbiletem.pl otrzymasz bilet inny od tego który został kupiony skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego na stronie zbiletem.pl a my bezzwłocznie zbadamy sprawę i w uzasadnionych przypadkach zwrócimy Ci pieniądze.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Możesz skontaktować się z nami 24 godziny na dobę za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając e-mail na adres kontakt@zbiletem.pl. Odpowiemy na Twój email. Dodatkowe informacje uzyskasz też u przewoźnika KLA. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie internetowej http://www.kla.com.pl/cat2,1 Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przepisów porządkowych KLA kliknij tutaj

Gdzie mogę zwrócić bilet?

Napisz do nas na adres kontakt@zbiletem.pl podając numer zakupionego biletu oraz imię i nazwisko pasażera. Numer biletu znajdziesz na bilecie u dołu ekranu lub na mailowym potwierdzeniu zakupu. Zawsze możesz skorzystać z formularza kontaktowego na stronie zbiletem.pl

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Skontaktuj się z nami. My zbadamy sprawę i skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku godzin. Pieniądze zwrócimy Ci na to samo konto (lub na rachunek karty) z którego dokonana była płatność za bilet za pośrednictwem PayU.

Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
Zasady zwrotu biletów MPK w Częstochowie nie ulegają zmianie. Jeżeli bilet okresowy rozpoczął już swoją ważność prosimy o kontakt z MPK na adres mailowy bilety@mpk.czest.pl . Jeżeli chcesz zwrócić bilet, który jeszcze nie rozpoczął ważności lub jego ważność rozpoczęła się w dniu wniosku o zwrot, napisz do na adres kontakt@zbiletem.pl.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy MPK Częstochowa zakupiony na www.zbiletem.pl?

Możesz zwrócić bilet okresowy MPK w Częstochowie przed rozpoczęciem terminu ważności biletu. W pozostałych przypadkach, po rozpoczęciu terminu ważności biletu, przewoźnik rozstrzyga zasadność zwrotu indywidualnie.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Napisz do nas na kontakt@zbiletem.pl i opisz sytuację a my w odpowiedzi poinformujemy Cię co zrobić. Informacje o cenach, ulgach oraz regulamin znajdziesz na stronie MPK w Częstochowie. Tutaj znajduje się cennik http://www.mpk.czest.pl/page/dla-pasazera/taryfa-oplat a tutaj Regulamin http://www.mpk.czest.pl/page/dla-pasazera/regulamin-uslug-przewozowych .

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Napisz do nas e-mail na kontakt@zbiletem.pl. W odpowiedzi otrzymasz informację, a jeśli zwrot będzie realizowany, pieniądze wrócą na rachunek z którego bilet został kupiony.

Czy pobierana jest dodatkowa opłata za zwrot biletu?

W przypadku zwrotu biletu którego termin ważnośi już się rozpoczął może zostać pobrana opłata w wysokości 5 zł.

Jak szybko pieniądze zostaną mi zwrócone?

Pieniądze powiny trafić na Twoje konto w ciągu 5 dni od pozytywnego rozpatrzenia zwrotu.

Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
Zasady zwrotu biletów w Tarnowie pozostają bez zmian. Będziemy informować tutaj o zmianach jeśli organizator transportu wprowadzi nowe zasady w związku z epidemią.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy ZDiK Tarnów zakupiony na www.zbiletem.pl?

Możesz zwrócić bilet okresowy Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie przed rozpoczęciem terminu ważności biletu. W pozostałych przypadkach, po rozpoczęciu terminu ważności biletu, organizator rozstrzyga zasadność zwrotu indywidualnie.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Napisz do nas na kontakt@zbiletem.pl i opisz sytuację a my w odpowiedzi poinformujemy Cię co zrobić. Informacje o cenach, ulgach oraz regulamin znajdziesz na stronie Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie. Tutaj znajduje się cennik, a tutaj Regulamin.

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Napisz do nas e-mail na kontakt@zbiletem.pl. W odpowiedzi otrzymasz informację, a jeśli zwrot będzie realizowany, pieniądze wrócą na rachunek z którego bilet został kupiony.

Czy pobierana jest dodatkowa opłata za zwrot biletu?

Dla zwrotów realizowanych przed rozpoczęciem terminu ważności biletu nie pobieramy dodatkowej opłaty.

Jak szybko pieniądze zostaną mi zwrócone?

Pieniądze powiny trafić na Twoje konto w ciągu kilku dni od pozytywnego rozpatrzenia zwrotu. Z reguły w ciągu 2 do 3 dni roboczych.

Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
Zasady zwrotu biletów w Świdnicy pozostają bez zmian. Będziemy informować tutaj o zmianach jeśli organizator transportu wprowadzi nowe zasady w związku z epidemią.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy MPK Świdnica zakupiony na www.zbiletem.pl

Możesz zwrócić bilet okresowy w Gminie Miasto Świdnica przed rozpoczęciem terminu ważności biletu. W pozostałych przypadkach, po rozpoczęciu terminu ważności biletu, organizator rozstrzyga zasadność zwrotu indywidualnie.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Napisz do nas na kontakt@zbiletem.pl i opisz sytuację a my w odpowiedzi poinformujemy Cię co zrobić. Informacje o cenach, ulgach oraz regulamin znajdziesz na stronie Urzędzu Miasta Świdnicy oraz na stronach przewoźnika MPK Świdnica. Tutaj znajduje się cennik a tutaj Regulamin.

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Napisz do nas e-mail na kontakt@zbiletem.pl. W odpowiedzi otrzymasz informację, a jeśli zwrot będzie realizowany, pieniądze wrócą na rachunek z którego bilet został kupiony.

Czy pobierana jest dodatkowa opłata za zwrot biletu?

Dla zwrotów realizowanych przed rozpoczęciem terminu ważności biletu nie pobieramy dodatkowej opłaty.

Jak szybko pieniądze zostaną mi zwrócone?

Pieniądze powiny trafić na Twoje konto w ciągu kilku dni od pozytywnego rozpatrzenia zwrotu. Z reguły w ciągu 2 do 3 dni roboczych.

Czy mogę zwrócić bilet okresowy MZK Ostrowiec Świętokrzyski zakupiony na www.zbiletem.pl

Bilet okresowy MZK Sp. z o.o. Ostrowiec Świętokrzyski możesz zwrócić w następujących przypadkach.

  • bilety okresowe których termin ważności już się rozpoczął: WYŁĄCZNIE 30-DNIOWE LUB MIESIĘCZNE - wartość biletu pomniejsza się o opłatę manipulacyjną w wysokości 20% wartości nominalnej biletu, pozostałą kwotę dzieli się przez liczbę dni, na jakie zakupiony został bilet. Kwotę do zwrotu ustala się mnożąc uzyskany iloraz przez liczbę pozostałych dni, licząc od dnia następnego po dniu zgłoszenia zwrotu biletu do ostatniego dnia jego ważności. Dopuszczamy, że pasażer może określić przyszły dzień, od którego chce zwrócić bilet. W tym przypadku również konieczne będzie uiszczenie opłaty manipulacyjnej w wysokości 20 proc. wartości biletu.
  • bilety okresowe przed terminem ważności: 14-DNIOWE, 30-DNIOWE LUB MIESIĘCZNE - wartość nominalną biletu pomniejsza się o opłatę manipulacyjną w wysokości 20%.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Możesz skontaktować się z nami mailowo pod adresem kontakt@zbiletem.pl. Możesz też skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem, dane kontaktowe znajdziesz na stronie http://mzkostrowiec.pl/kontakt/ . Tutaj znajduje się cennik opłat MZK Ostrowiec Świętokrzyski a tutaj przepisy porządkowe i regulaminy.

Gdzie mogę zwrócić bilet?

Najlepiej napisz od razu e-mail do nas na adres kontakt@zbiletem.pl. podając numer biletu oraz dane pasażera. Bilet może być zwrócony następnego dnia po zgłoszeniu.

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Środki za bilet zwracamy po wyliczeniu kwoty zwrotu, automatycznie na rachunek z którego dokonana była płatność.

Czy pobierana jest dodatkowa opłata za zwrot biletu? Tak. Potrącane jest opłata manipulacyjna w wysokości 20% ceny nominalnej biletu od zwracanej kwoty.
Jak odbywa się zwrot pieniędzy za bilet?

Środki trafią na Twój rachunek z którego dokonana była płatność za bilet.

Jak szybko pieniądze zostaną mi zwrócone?

Pieniądze powinny wrócić na Twój rachunek w ciągu dwóch dni roboczych. O zwrocie poinformujemy Cię mailowo.

Szczególne zasady związane z epidemią koronawirusa
COVID-19.
Zasady zwrotu biletów w Szczecinie pozostają bez zmian. Będziemy informować tutaj o zmianach jeśli organizator transportu wprowadzi nowe zasady w związku z epidemią.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy ZDiTM Szczecin zakupiony na www.zbiletem.pl

Tak. Możesz zwrócić bilet okresowy imienny ZDiTM w Szczecinie zgodnie z obowiązującymi przepisami. I tak, przed rozpoczęciem terminu ważności biletu okresowego, w przypadku zwrotu otrzymasz 100% kwoty zapłaconej za bilet. W przypadku zwrotu biletu najpóźniej w 3. dniu ważności biletu, potrącone zostanie 10% wartośći nominalnej biletu. W przypadku chęci zwrotu biletu po 3. dniu jego ważności musisz skontaktować się z Zarządem Dróg i Transportu Miejskiegow Szczecinie.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Więcej informacji znajdziesz na stronie ZDiTM w Szczecinie, tutaj

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Jeśli zrealizujesz zwrot z aplikacji bilet anuluje się automatycznie. Zwrot zostanie wygenerowany w tej samej chwili. Jeśli zwrócisz się do nas mailowo, powiadomimy Cię o szczegółach. Jeśli minął już trzeci dzień ważności biletu, koniecznie skontaktuj się z Zarządem Dróg i Transoprtu Miejskiego w Szczecinie.

Czy pobierana jest dodatkowa opłata za zwrot biletu?

W przypadku zwrotu biletu po rozpoczęciu jego ważności, od 1 do 3 dnia ważności biletu, potrącane jest 10% ceny nominalnej biletu. Jeśli zwracasz bilet przed terminem ważności nie jest pobierana ani potrącana żadna opłata.

Jak odbywa się zwrot pieniędzy za bilet? Pieniądze zostaną wysłane automatycznie na rachunek z którego dokonana była płatność. Otrzymasz potwierdzenie mailowe o zwrocie. Środki trafią na Twój rachunek najpóźniej w ciągu 7 dni, choć zwykle są to 2-3 dni.
Jak szybko pieniądze zostaną mi zwrócone?

Pieniądze zostaną wysłane automatycznie na rachunek z którego dokonana była płatność. Otrzymasz potwierdzenie mailowe o zwrocie. Środki trafią na Twój rachunek najpóźniej w ciągu 7 dni, choć zwykle są to 2-3 dni.

Czy mogę zwrócić bilet okresowy MZK Jastrzębie-Zdrój zakupiony na www.zbiletem.pl

Możesz zwrócić bilet miesięczny MZK w Jastrzębiu-Zdroju, przed terminem jego obowiązywania lub do piatego dnia ważności biletu. Dla biletów których termin ważności się rozpoczął zwrócona zostanie kwota proporcjonalnie pomniejszona o wartość wykorzystanego okresu biletu. Bilety tygodniowe i 15-dniowe nie podlegają zwrotowi.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Więcej informacji znajdziesz na stronie intermetowej http://mzkjastrzebie.com Możesz też napisać do nas na kontakt@zbiletem.pl.

Gdzie mogę zwrócić bilet?

Jeśli bilet został kupiony w systemie zbiletem.pl to napisz do nas na kontakt@zbiletem.pl

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Wyślij do nas e-mail na adres kontakt@zbiletem.pl, możesz skorzysać z formularza kontaktowego na naszej stronie, a my sprawdzimy czy Twój bilet podlega zwrotowi i skontaktujemy się z Tobą.

Czy pobierana jest dodatkowa opłata za zwrot biletu?

Nie, nie pobieramy opłaty za zwrot biletu. Wartość zwrotu może być jedynie pomniejszona o kwotę wynikającą z częściowego wykorzystania biletu.

Jak odbywa się zwrot pieniędzy za bilet? Pieniądze trafią na rachunek z którego dokonana była płatność.
Jak szybko pieniądze zostaną mi zwrócone?

Środki powinny trafić na Twój rachunek w ciągu dwóch dni roboczych od wykonania przez nas zwrotu. Poinformujemy Cię o tym mailowo.

Czy mogę zwrócić bilet okresowy MZK Przemyśl zakupiony na www.zbiletem.pl

Możesz zwrócić bilet okresow Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego sp. z o.o. w Przemyślu tylko przed terminem rozpoczęcia ważności biletu. W pozostałych, lsowych przypadkach, decyzja o ewentualmnym zwrocie biletu będzie rozpatrywana przez przewoźnika, czyli MZK w Przemyślu.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Więcej informacji znajdziesz na stronie intermetowej https://mzk.przemysl.pl/ Możesz też napisać do nas na kontakt@zbiletem.pl.

Gdzie mogę zwrócić bilet?

Jeśli bilet został kupiony w systemie zbiletem.pl to napisz do nas na kontakt@zbiletem.pl

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Wyślij do nas e-mail na adres kontakt@zbiletem.pl, możesz skorzysać z formularza kontaktowego na naszej stronie, a my sprawdzimy czy Twój bilet podlega zwrotowi i skontaktujemy się z Tobą.

Czy pobierana jest dodatkowa opłata za zwrot biletu?

Nie, nie pobieramy opłaty za zwrot biletu.

Jak odbywa się zwrot pieniędzy za bilet? Pieniądze trafią na rachunek z którego dokonana była płatność.
Jak szybko pieniądze zostaną mi zwrócone?

Środki powinny trafić na Twój rachunek w ciągu dwóch dni roboczych od wykonania przez nas zwrotu. Poinformujemy Cię o tym mailowo.

Czy mogę zwrócić bilet okresowy PKM Czechowice-Dziedzice zakupiony na www.zbiletem.pl

Możesz zwrócić bilet okresow PKM w Czechowicach-Dziedzicach tylko przed terminem rozpoczęcia ważności biletu. Co do zasady, biletów okresowych, których termin ważności się rozpoczął, nie można zwracać. W szczególnych, losowych przypadkach, decyzja o ewentualmnym zwrocie biletu będzie rozpatrywana przez przewoźnika.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Więcej informacji znajdziesz na stronie intermetowej https://pkmczdz.pl/ Możesz też napisać do nas na kontakt@zbiletem.pl.

Gdzie mogę zwrócić bilet?

Jeśli bilet został kupiony w systemie zbiletem.pl to napisz do nas na kontakt@zbiletem.pl

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Wyślij do nas e-mail na adres kontakt@zbiletem.pl, możesz skorzysać z formularza kontaktowego na naszej stronie, a my sprawdzimy czy Twój bilet podlega zwrotowi i skontaktujemy się z Tobą.

Czy pobierana jest dodatkowa opłata za zwrot biletu?

Nie, nie pobieramy opłaty za zwrot biletu.

Jak odbywa się zwrot pieniędzy za bilet? Pieniądze trafią na rachunek z którego dokonana była płatność.
Jak szybko pieniądze zostaną mi zwrócone?

Środki powinny trafić na Twój rachunek w ciągu dwóch dni roboczych od wykonania przez nas zwrotu. Poinformujemy Cię o tym mailowo.

Czy mogę zwrócić bilet okresowy MZK Gorzów Wielkopolski zakupiony na www.zbiletem.pl

Możesz zwrócić bilet okresow Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego Sp. z o.o. w Gorzowie Wielkopolskim tylko przed terminem rozpoczęcia ważności biletu. Co do zasady, biletów okresowych, których termin ważności się rozpoczął, nie można zwracać. W szczególnych, losowych przypadkach, decyzja o ewentualmnym zwrocie biletu będzie rozpatrywana przez przewoźnika, czyli MZK w Gorzowie Wlkp.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Więcej informacji znajdziesz na stronie intermetowej https://www.mzk-gorzow.com.pl/ Możesz też napisać do nas na kontakt@zbiletem.pl.

Gdzie mogę zwrócić bilet?

Jeśli bilet został kupiony w systemie zbiletem.pl to napisz do nas na kontakt@zbiletem.pl

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Wyślij do nas e-mail na adres kontakt@zbiletem.pl, możesz skorzysać z formularza kontaktowego na naszej stronie, a my sprawdzimy czy Twój bilet podlega zwrotowi i skontaktujemy się z Tobą.

Czy pobierana jest dodatkowa opłata za zwrot biletu?

Nie, nie pobieramy opłaty za zwrot biletu.

Jak odbywa się zwrot pieniędzy za bilet? Pieniądze trafią na rachunek z którego dokonana była płatność.
Jak szybko pieniądze zostaną mi zwrócone?

Środki powinny trafić na Twój rachunek w ciągu dwóch dni roboczych od wykonania przez nas zwrotu. Poinformujemy Cię o tym mailowo.