Z Biletem

Zwrot biletu

Bilet kupiony na stronie zbiletem.pl może być zwrócony jeżeli emitent biletu, a więc organizator transportu lub przewoźnik w Twoim mieście dopuszcza taką możliwość. Jeżeli więc lokalne przepisy na to pozwalają, będziesz mógł zwrócić bilet i chętnie Ci w tym pomożemy.

Wybierz miasto aby zobaczyć szczegółowe informacje dotyczące zwrotu w Twoim mieście:
Czy mogę zwrócić bilet okresowy MPK Inowrocław zakupiony na www.zbiletem.pl? Bilet MPK Inowrocław możesz zwrócić wyłącznie przed rozpoczęciem terminu jego obowiązywania.
Gdzie mogę zwrócić bilet? Bilet możesz zwrócić w Punkcie Obsługi – kasa MPK nr 1, przy ul. Ks. P. Wawrzyniaka 33 w godzinach otwarcia kasy, a więc od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 14.30 (we wtorki do godziny 16.15).
Jak wygląda procedura zwrotu biletu? Aby zwrócić bilet konieczne jest okazanie Potwierdzenia zakupu biletu. Potwierdzenie wysyłamy zawsze po kupnie biletu, na adres e-mail podany podczas zakupu. Konieczne może być też wypełnienie krótkiego formularza zwrotu.
Czy pobierana jest dodatkowa opłata za zwrot biletu? Dodatkowa opłata może zostać naliczona, lub potrącona ze zwracanej kwoty, zgodnie z przepisami MPK Inowrocław.
Jak odbywa się zwrot pieniędzy za bilet? Środki zostaną zwrócone za pośrednictwem PayU, na ten sam rachunek bankowy z którego dokonana była płatność za bilet lub na konto karty kredytowej z której zrealizowano płatność. Jeżeli karta w międzyczasie straciła ważność, konieczna będzie dodatkowa procedura.
Jak szybko pieniądze zostaną mi zwrócone? Zwrot środków może potrwać maksymalnie 5 dni roboczych, choć w praktyce z reguły realizowany jest szybciej.
Gdzie szukać dodatkowych informacji? Dodatkowe informacje o przepisach obowiązujących w MPK Inowrocław znajdziesz w dokumecie Regulamin przewozu osób i bagażu oraz Przepisy porządkowe na stronie www.mpk.inowroclaw.pl . Możesz też skontaktować się z nami 24 godziny na dobę za pomocą formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy Gminy Miasta Włocławek zakupiony na www.zbiletem.pl? Zwrot biletu obowiązującego we Włocławku rozpatrywany jest za każdym razem indywidualnie przez emitenta biletu, a więc Gminę lub przez MPK Włocławek. Jeżeli chcesz zwrócić bilet okresowy kupiony w systemie zbiletem, skontaktuj się z nami mailowo na adres kontakt@zbiletem.pl, a my przekażemy Ci dalsze informacje.
Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje? Przepisy dotyczące funkcjonowania publicznego transportu zbiorowego we Włocławku określa Regulamin przewozu osób i bagażu oraz Uchwała Nr XLIV/89/2014 Rady Miasta Włocławek z dnia 8 września 2014 r. Dodatkowe informacje możesz znaleźć na stronie internetowej www.mpk.com.pl. Możesz też skontaktować się z nami mailowo 24 godziny na dobę za pomocą formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl.
Czy mogę zwrócić bilet okresowy ZTM Rzeszów zakupiony na www.zbiletem.pl? Zwrot biletu ZTM Rzeszów jest możliwy w uzasadnionych przypadkach, i jest każdorazowo rozpatrywany przez Zarząd Transportu Miejksiego w Rzeszowie.
Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje? Dodatkowe informacje dotyczące zwrotu biletów można uzyskać w siedzibie ZTM w Rzeszowie. Dane kontaktowe oraz informacje znajdują się na stronie internetowej www.ztm.erzeszow.pl. Przepisy dotyczace funkcjonowania transportu publicznego w Rzeszowie znajdują się tutaj. możesz też skontaktować się z nami 24 godziny na dobę rmularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl. Odpowiemy na twój email.
Jak wygląda procedura zwrotu biletu? Skontaktuj się z nami lub z Zarządem Transportu Miejskiego w Rzeszowie

ul. Trembeckiego 3
35-234 Rzeszów
tel. 17 866 03 83 (sekretariat)
email: ztm@ztm.erzeszow.pl
Czy mogę zwrócić bilet okresowy MZK Nysa zakupiony na www.zbiletem.pl? Zwrot biletu MZK Nysa rozpatrywany jest za każdym razem indywidualnie przez przewoźnika. Jeżeli chcesz zwrócić zakupiony bilet okresowy, skontaktuj się z MZK w Nysie. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie www.mzk.nysa.pl.
Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje? Przepisy taryfowe określa UCHWAŁA NR X/133/15 Rady Miejskiej w Nysie. Przepisy przewozowe określa Regulamin MZK w Nysie. Możesz też skontaktować się z nami 24 godziny na dobę za pomocą formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl. Odpowiemy na Twój email. .
Czy mogę zwrócić bilet okresowy MZK Tomaszów Mazowiecki zakupiony na www.zbiletem.pl?

Zwrot biletu obowiązującego w MZK w Tomaszowie Mazowieckim rozpatrywany jest za każdym razem indywidualnie. Co do zasady, MZK w Tomaszowie Maz. Sp. z o.o. nie umożliwia zwrotu biletów okresowych. Jeżeli jednak w systemie zbiletem.pl otrzymasz bilet inny od tego który został zamówiony skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego na stronie zbiletem.pl a my bezzwłocznie zbadamy sprawę i w uzasadnionych przypadkach zwrócimy Ci pieniądze. Ważne, abyś zwrócił się do nas przed rozpoczęciem terminu ważności biletu, ponieważ tylko wtedy będziemy mogli zrealizować zwrot.

Inne przypadki losowe które mogą dotyczyć posiadacza biletu będą rozpatrywane przez emitenta biletu - MZK w Tomaszowie Maz. Sp. z o.o. indywidualnie. W takich przypadkach skontaktuj się z MZK w Tomaszowie Mazowieckim. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie www.mzktomaszow.pl.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Dodatkowe informacje uzyskasz w MZK w Tomaszowie Mazowieckim. Dane kontaktowe znajdziesz na http://www.mzktomaszow.pl/kontakt/.

Możesz też skontaktować się z nami 24 godziny na dobę za pomocą formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl. Odpowiemy na Twój email.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przepisów porządkowych MZK w Tomaszowie Maz. sp. z o.o. kliknij tutaj.

Czy mogę zwrócić bilet okresowy MZK Zduńska Wola zakupiony na www.zbiletem.pl?

Zwrotu biletu MPK Zduńska Wola możesz dokonać tylko przed rozpoczęciem terminu jego ważnosci, a więc najpóźniej dzień przed pierwszym dniem miesiąca na który bilet miesięczny został wykupiony. Jeżeli z jakiegoś powodu w systemie zbiletem.pl otrzymasz bilet inny od tego który został kupiony skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego na stronie zbiletem.pl a my bezzwłocznie zbadamy sprawę i w uzasadnionych przypadkach zwrócimy Ci pieniądze.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Możesz skontaktować się z nami 24 godziny na dobę za pomocą formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl. Odpowiemy na Twój email. Dodatkowe informacje uzyskasz też w MPK Zduńska Wola. Dane kontaktowe znajdziesz na http://www.mpk.zdunskawola.net/kontakt.php

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przepisów porządkowych MPK Zduńska Wola Sp. z o.o. kliknij tutaj.

Gdzie mogę zwrócić bilet?

Napisz do nas na adres kontakt@zbiletem.pl podając numer zakupionego biletu oraz imię i nazwisko pasażera. Numer biletu znajdziesz na bilecie u dołu ekranu lub na mailowym potwierdzeniu zakupu.

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Skontakuj się z nami. My zbadamy sprawę i skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku godzin.

Czy mogę zwrócić bilet okresowy MPK Skierniewice na www.zbiletem.pl?

Możesz zwrócić bilet MZK Skierniewice przed rozpoczęciem terminu jego ważności bez żadnych dodatkowych opłat. Po rozpoczęciu terminu ważności biletu możesz go zwrócić najpóźniej do 10 dnia jego obowiązywania włącznie. W tym przypadku kwota zwrotu zostanie pomniejszona proporcjonalnie o odpowiednią część wartości biletu oraz opłatę manipulacyjną w wysokości 7 zł. Inne przypadki losowe które mogą dotyczyć posiadacza biletu będą rozpatrywane przez MZK w Skerniewicach indywidualnie. W takich przypadkach skontaktuj się z MZK w Skierniewicach lub z nami. Jeżeli natomiast otrzymasz bilet inny od tego który został zamówiony skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego na stronie zbiletem.pl a my bezzwłocznie zbadamy sprawę i w uzasadnionych przypadkach zwrócimy Ci pieniądze.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Możesz skontaktować się z nami 24 godziny na dobę za pomocą formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl. Odpowiemy na Twój email. Dodatkowe informacje uzyskasz też w MZK Skierniewice. Dane kontaktowe znajdziesz na http://www.mzkskierniewice.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=10&Itemid=116

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przepisów porządkowych mzk sp. z o.o. w skierniewicach kliknij tutaj.

Gdzie mogę zwrócić bilet?

Napisz do nas na adres kontakt@zbiletem.pl podając numer zakupionego biletu oraz imię i nazwisko pasażera. Numer biletu znajdziesz na bilecie u dołu ekranu lub na mailowym potwierdzeniu zakupu.

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Skontakuj się z nami. My zbadamy sprawę i skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku godzin. Pieniądze zwrócimy Ci na to samo konto (lub na rachunek karty) z którego dokonana była płatność za bilet za pośrednictwem PayU.

Czy pobierana jest dodatkowa opłata za zwrot biletu?

Jeżeil zwracasz bilet po rozpoczęciu terminu jego ważności to tak. Opłata manipulacyjna wynosi 7 zł. Wartość zwrotu zostanie również pomniejszona proporcjonalnie o wartość wykorzystanych dni ważności biletu.

Jak szybko pieniądze zostaną mi zwrócone?

Zwrot środków może potrwać maksymalnie 5 dni roboczych, choć w praktyce z reguły realizowany jest szybciej.

Czy mogę zwrócić bilet okresowy ZTZ Rybnik na www.zbiletem.pl?

Zarząd Transportu Zbiorowego w Rybniku nie umożliwia zwrotu biletów okresowych. Jeżeli zastniała sytuacja losowa, która uniemożliwia korzystanie z biletu, skontaktuj się z Zarządem Transportu Zbiorowego w Rybniku. Takie przypadki będą rozpatrywane indywidualnie. eżeli bilet otrzymany po zakupie nie jest zgodny z Twoim zamówieniem, prosimy skontatuj się z nami za pomocą formularza lub bezpośrednio na adres kontakt@zbiletem.pl

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Więcej informacji znajdziesz na www.ztz.rybnik.pl oraz na naszej stronie w zakładce najczęściej zadawane pytania. W razie jakichkolwiek pytań, zawsze możesz skontaktować się z nami mailowo za pomocą formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl, lub telefonicznie od poniedziałku do piątku między godziną 9. a 17. Chętnie pomożemy. Tutaj znajduje się cennik oraz regulamin przewozu. Zapraszamy.

Czy mogę zwrócić bilet okresowy MPK Gniezno na www.zbiletem.pl?

MPK Gniezno, co do zasady, nie dopuszcza możliwości zwrotu biletów okresowych. Jeżeli zastniała sytuacja losowa, która uniemożliwia korzystanie z biletu, prosimy kontaktować się z MPK Gniezno. Takie przypadki będą rozpatrywane indywidualnie.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

W przypadku pytań polecamy zajrzeć do sekcji Pytania i odpowiedzi na tej stronie. Zawsze możesz też skontaktować się z nami mailowo przez formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl. Na stronie internetowej www.mpk.gniezno.pl znajdziesz też wszystkie niezbędne informacje dotyczące komunikacji miejskiej w Gnieźnie oraz biletów. Tutaj znajduje się cennik oraz regulamin przewozu. Zapraszamy.

Czy mogę zwrócić bilet okresowy MPK Legnica na www.zbiletem.pl?

MPK w Legnicy, co do zasady, nie dopuszcza możliwości zwrotu biletów okresowych. Jeżeli zastniała sytuacja losowa, która uniemożliwia korzystanie z biletu, prosimy kontaktować się z nami lub MPK w Legnicy. Takie przypadki będą rozpatrywane indywidualnie.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

W przypadku pytań polecamy zajrzeć do sekcji Pytania i odpowiedzi na tej stronie. Zawsze możesz też skontaktować się z nami mailowo przez formularza lub na adres kontakt@zbiletem.pl. Na stronie internetowej www.mpk.legnica.pl znajdziesz też wszystkie niezbędne informacje dotyczące komunikacji miejskiej w Legnicy oraz biletów. Tutaj znajduje się cennik oraz regulamin przewozu. zapraszamy

Czy mogę zwrócić bilet okresowy ZiM Słupsk na www.zbiletem.pl?

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, zgodnie z obowiązującą Uchwałą, nie umożliwia zwrotu biletów okresowych. W sytuacjach losowych, prosimy o kontakt z ZiM w Słupsku lub z nami, również w przypadku kiedy otrzymany bilet nie jest zgodny z Twoim zamówieniem, za pomocą tego formularza lub na dares kontakt@zbiletem.pl.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

W przypadku pytań polecamy zajrzeć do sekcji Pytania i odpowiedzi na tej stronie. Zawsze możesz też skontaktować się z nami mailowo przez formularz lub na adres kontakt@zbiletem.pl. Na stronie internetowej www.zimslupsk.com znajdziesz też wszystkie niezbędne informacje dotyczące komunikacji miejskiej w Słupsku oraz biletów. Tutaj znajduje się Cennik oraz regulamin przewozu. Zapraszamy

Czy mogę zwrócić bilet okresowy ZKM Zawiercie na www.zbiletem.pl?

ZKM Zawiercie dopuszcza zwrot biletów okresowych w terminie do 5 dni od daty początkowej biletu za opłatą manipulacyjną w wysokości 15 zł. Zwracana kwota zostanie potrącona zatem proporcjonalnie o kwotę za wykorzystane dni oraz 15 zł opłaty manipulacyjnej. Jeżeli zakupiony otrzymany bilet nie jest zgodny z Twoim zakupem skontaktuj się z nami mailowo na adres kontakt@zbiletem.pl. Sprawdzimy Twój zakup i w uzasadnionych przypadkach zwrócimy Ci pieniądze. Pozostałe, indywidualne przypadki losowe będą każdorazowo rozpatrywane przez Zarząd ZKM Zawiercie.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Możesz skontaktować się z nami 24 godziny na dobę za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając e-mail na adres kontakt@zbiletem.pl. Odpowiemy na Twój email. Dodatkowe informacje uzyskasz też w ZKM Zawiercie. Dane kontaktowe znajdziesz na http://www.zkm-zawiercie.com.pl/kategorie/kontakt Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przepisów porządkowych ZKM Zawiercie kliknij tutaj

Gdzie mogę zwrócić bilet?

Napisz do nas na adres kontakt@zbiletem.pl podając numer zakupionego biletu oraz imię i nazwisko pasażera. Numer biletu znajdziesz na bilecie u dołu ekranu lub na mailowym potwierdzeniu zakupu. Zawsze możesz skorzystać z formularza kontaktowego na stronie zbiletem.pl

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Skontaktuj się z nami. My zbadamy sprawę i skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku godzin. Pieniądze zwrócimy Ci na to samo konto (lub na rachunek karty) z którego dokonana była płatność za bilet za pośrednictwem PayU.

Czy pobierana jest dodatkowa opłata za zwrot biletu?

Tak. Przy dopuszczalnym zwrocie biletu, a więc do 5 dni od daty początkowej biletu, zwracana kwota zostanie proporcjonalnie pomniejszona o kwotę za wykorzystane dni ważności biletu, oraz 15 zł opłaty manipulacyjnej zgodnie z regulaminem ZKM Zawiercie.

Czy mogę zwrócić bilet okresowy MiniBus na www.zbiletem.pl?

MiniBus komunikacja prywatna, co do zasady, nie dopuszcza możliwości zwrotu biletów okresowych. Jeżeli zastniała sytuacja losowa, która uniemożliwia korzystanie z biletu, prosimy kontaktować się z nami lub z przewoźnikiem MiniBus. Takie przypadki będą rozpatrywane indywidualnie. Jeśli masz jakiś problem z zakupionym biletem, lub z transakcją, napisz do nas e-mail korzystając z formularza kontaktowego.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Możesz skontaktować się z nami 24 godziny na dobę za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając e-mail na adres kontakt@zbiletem.pl. Odpowiemy na Twój email. Dodatkowe informacje uzyskasz też u przewoźnika. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie internetowej http://minibus.com.pl/kontakt. Informacje o cenach biletów znajdziesz tutaj a regulamin przewozów tutaj tutaj.

Czy mogę zwrócić bilet okresowy KLA Kalisz na www.zbiletem.pl?

Zwrotu biletu Kaliskich Linii Autobsowych możesz dokonać tylko przed rozpoczęciem terminu jego ważnosci, a więc najpóźniej dzień przed pierwszym dniem obowiązywania daty ważności biletu. Jeżeli z jakiegoś powodu w systemie zbiletem.pl otrzymasz bilet inny od tego który został kupiony skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego na stronie zbiletem.pl a my bezzwłocznie zbadamy sprawę i w uzasadnionych przypadkach zwrócimy Ci pieniądze.

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Możesz skontaktować się z nami 24 godziny na dobę za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając e-mail na adres kontakt@zbiletem.pl. Odpowiemy na Twój email. Dodatkowe informacje uzyskasz też u przewoźnika KLA. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie internetowej http://www.kla.com.pl/cat2,1 Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przepisów porządkowych KLA kliknij tutaj

Gdzie mogę zwrócić bilet?

Napisz do nas na adres kontakt@zbiletem.pl podając numer zakupionego biletu oraz imię i nazwisko pasażera. Numer biletu znajdziesz na bilecie u dołu ekranu lub na mailowym potwierdzeniu zakupu. Zawsze możesz skorzystać z formularza kontaktowego na stronie zbiletem.pl

Jak wygląda procedura zwrotu biletu?

Skontaktuj się z nami. My zbadamy sprawę i skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku godzin. Pieniądze zwrócimy Ci na to samo konto (lub na rachunek karty) z którego dokonana była płatność za bilet za pośrednictwem PayU.